Wednesday, January 19, 2011

Disaat aku mencintaimu
Tak perna sikit pun rasa Menyesal dalam hati ini
Aku Rela andai itu takdirnya
Ku tau Cinta abadi perlukan pengorbanan
Penantian sentiasa temani pejalanan
Walau terkadang terGantung tak bertali
Denting yang berbunyi..menyedarkanku
Aku atau dia menjadi pilihan mu aku tak tau
Terus terang saja …agar ku bias terima
Dan bila esok …ada pertemuan antara kita…
Dan Seandainya kita bertemu kembali
Sempurnakan lah apa yang belum terhajat dihati
Kekadang aku Didalam dilema rindu
Terkenang Puisi terindah yang kita ukirkan
Menjadi Hiasan kenangan abadi
Walau ia Karam dilautan
Dan Bila cinta,mula bebisik
Tanpa diduga,,tanpa dipinta
Aku dan dirimu mula merasa rindu
Aku sayang padamu…
Aku tak sanggup lagi berpisah dengan mu
Walau Aku terjatuh,,aku bangun kembali
Andai dapat ku undur masa,,andai dapat aku putarkan semula
Kan kulakarkan sebuah impian bersamamu
Andaiku pergi dahulu…jangan ditangsi pemergianku
Aku tanpa cintamu,bagai layang-layang terputus tali…
Cinta terakhir aku adalah kamu
Walau Hampa menyelubungi diri
Akulah kekasihmu,,,walau kenyatannya hanya mimpi
Namun Bila hati dah sayang,semuanya menjadi indah
Bilakah agaknya aku ketemu kamu lagi
Bersama suara hati, bersama rasa rindu dihati,aku termenung sendiri
Walau Mawar hitam,bukan mawar merah, ku terima sepenuh hati
Bulan kedua..dan seterusnya masih kah ada ruang buat diriku..
Cinta sejati,.agaknya akankah aku miliki
Damai yang hilang,,ku harap datanglh kembali,ku merindu
Kau yang ku sayang,kau yang ku cinta n kau juga yang ku rindu
Cintamu,adakah akan menjadi milik ku..
Maafkan ku,andai ada kesalahan ku padamu
Benarkah Cinta yang lain telah datang mengetuk pintu hatimu
Sehingga kau Tak bias memilih,,antara aku atau pun dia..
Mungkin benar aku Tak bias memiliki mu..tapi izin aku memiliki rasa rindu padamu
Kau atau aku mungkin kah akan bersama lagi…
Akan aku Hadapi dengan senyuman,walau pahit,walau terluka didasar hati…
Noktah cinta.telah berakhir…
Hanya tuhan yang tahu..hati ini

No comments: