Wednesday, May 16, 2012

•*´¨`*•. (`'•.¸ (`'•.(`'•.¸ ¸*♥* ¸.•'´) ¸.•'´) .•*´¨`*•
Hidup Harus DiTerus Walau ApaPun TerJadi
•*´¨`*•. (`'•.¸ (`'•.(`'•.¸ ¸*♥* ¸.•'´) ¸.•'´) .•*´¨`*•

Sunyi Sepi Temani Diri Kala Sepi Aku Sendiri
TerPaku TerMenung MenGenang Nasib Diri
MungkinKah Ini Suratan Takdir Ilahi
Untuk Aku MenYepi MenCari Jawapan Yang Pasti

Sunyi Sepi Malam Ini Tanpa Kamu Aku Sepi

Sunyi Sepi Kuasai Diri Maka Ku Rela Diri MenYepi
Mengapa Pergi Tanpa Pesan Buat DiriKu DiSini
Mengapa MenYepiKan Diri
Bila Dilanda Badai Onak BerDuri

Wahai Insan DiHati

Tak Ku Suka Engkau MenYepi
Tak Juga Ku Suka Engkau MeLariKan Diri
Apa Salah Kita Hadapi
Fahami Tentang Hidup Ini
Pasti Kita Temui Jawapan Yang DiCari

Wahai Insan Di Hati

Usah PerGi TinggalKan Diri
Kerana Aku Perlu Engkau Ada DiSisi
Temani Aku Hadapi Rintangan Hidup Ini
Kerana Kamu Sumber Inspirasi Diri Ini

Wahai Insan DiHati

Mengerti Kamu Kini
Hidup Ini TerLalu Indah Untuk DiKotori
Jangan Mudah Kita Mengalah Dengan Ujian ilahi
Setiap Yang TerJadi
Pasti Ada Hikmah Dari Ilahi
Pasti Ada Yang Indah Menanti Kehidupan Kita Nanti…
Maka Kita Cekal Hadapi
Hidup Harus DiTerusKan Walau Apa Pun Yang Terjadi