Tuesday, May 18, 2010

KamU YanG TersayanG & Ingin Ku Melangkah

Kamy YanG TersayanG

Dia sahabat diHati.. Bila kau kata ya ..aku akan menjawap ya...
bila aku kata tidak..kau pn akan menjawap tidak..

namun Bila aku Kata mungkin ..lantas kau kan menjawap..tak kan mungkin ....
lalu aku pun tersenyum...lantas aku menjawap...kau masi tidak berubah...

sama seperti dahulu...kau lah sahabat ...ku..walau jauh..kau pergi...kau tetap masi memahami...
Dia insan yang dihati Awk...
bila saya kata saya rindu ..saya memang rindu...
Awk...bila saya kata saya sayang ...saya memang sayang...
Awk...bila saya kata saya telalu rindu...jujur memang teramat rindu ..
Awk...bila saya kata saya teramat sayang...jujur hati ini terlalu sayang...

namun.......

walau apa pun perasan dihati ini...
walau apa pun rasa dijiwa ini..
walau apa pun segala rasa dihati n jiwa ini...
walau apa pun akan aku kata kan ...
Diam juga yang akan menjadi pilihan mu...

Mungkin ..... Ya..mungkin itu yang terbaik..
Ya..mungkin diam itu yang terbaik..
Ya..mungkin pilihan aku menjadikn mu insan hanya dihati juga terbaik...

Ya..mungkin pertemua itu setakat itu sahaja...

Dia insan yang ada dsisi...
Siapa insan yang disisi???
Siapa ...siapa..siapa...?????
Walau bukan sahabat dhati..
Walau bukan insan yg dihati...
Tetapi dia insan selalu disisi..

Tetap disisi...walau suka..

Tetap disisi...walau duka..

Tetap disisi...walau segala rasa melanda...
Dia insan yang disisi...dia insan yang tiada penganti..

Dia insan yang disisi...dia insan satu dalam dunia...

Dia insan yang disisi...dia insan kesayangan semua...
Dia insan yang disisi...dia insan penyeri hidup ini..

Dia insan yang disisi...terima kasih atas segalanya....
Dia insan yang disisi...jasamu tidakkan terbalas...
Dia insan yang disisi...semoga umur mu panjang...
Dia insan yang disisi.....Ibu..dan Ayah...
Dia sahabat dihati...
Dia insan yang dihati... Dia insan yang disisi...
Walau siapa pun ...yang dihati.. Kamu..tetap yang tersayang ...
( Sekadar membuang masa ...masa yang terbuang )





InGiN KU MeLaNgKaH


InGIN AkU BeRlaRi MeNgAjAr PeLaNgaI...
NaMuN..,
LanGkaH Ku AtuR LoNgLaI

InGiN AkU BeRlaRi MeNgAjAr MeNtArI...
NaMuN..,
LanGkaH Ku AtuR MaSih LoNgLaI..

InGiN AkU BerLaRi BiNtAnG NaN SaTu..
NaMuN..,
LaNgkaH Ku AtuR TeTaP LoNgLai..

InGiN AkU BerLari DaRi KeHidUpaN InI..
NaMuN..
LanGkaH Ku HaRuS AkU TerUskAn
InGiN AkU BerLaRi MeMbAwA HaTi YaNg LaRa..
NaMuN..,
LanGkaH Ku HaRuS AkU DiKuAtKaN
InGiN AkU BeRlaRi MeMbaWa CiNtA DiHaTi... NaMuN..,
LaNgKaH Ku HaRuS AkU PeRkEmAsKaN ..
InGiN AkU BeRlaRi MeMbaWa HaTi YaNg MeRiNdU.. NaMuN..,
LaNgkaH Ku HaRuS AkU KuKuhKan..

InGiN AkU BeRlAIi MeMbaWa DiRi..

NaMuN..,
KeManA HaRuS AkU MeLaNgkaH...????

MelaNgkaH..SeTaPak..DeMi SeTaPak.. MelaNgkaH..DaN TeRus MelaNgkaH,...
wAlAu LoNglai LaNgkaH Ku.. HaRus Ku PerKemaskan..
Hidup Harus DiTeruskan...!!!
Walau HidUP pEnUh RiNtAnGaN...

HiDuP TeTaP dI TeRuSkAn..
wAlAu kEmAnA kAkI mElAngKaH..

DiSiTULaH tEMpAt yAnG dI TUju..

WaLaU KeMaNa tUjuAn kiTa..
mAtAlAmAt tEtAp sAmA :)
( SeKaDAr coReTaN MeMbuAng mAsa ..MaSA YaNg TeRBuaNG )

No comments: