Wednesday, December 7, 2011


❤• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ❤•

.• °ღ • RENUNGAN HATI .• °ღ •

☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥

(¯`•♥ Wahai MUSLIMAH... Sebelum kakimu melangkah keluar rumah, berhenti sekejap.. pandanglah cermin ke seluruh tubuhmu yang memikat... Andainya rambutmu tidak ditutup cantik berikat,tudungmu terlalu singkat,bajumu jarang dan ketat,seluarmu begitu sendat,betis dan lenganmu dapat dilihat...

(¯`•♥ Fikirkan sejenak.. "Bagaimana jika aku dilanggar nanti... terdampar di tepi jalan yg tak pernah sunyi...disaksikan mata-mata yang memerhati... Izrail menjalankan tugas yang diberi.. memisahkan roh daripada jasadku sendiri...dan aku...MATI...? belum sempat ku bertaubat pada Ilahi..pastinya dosaku menggunung tinggi... merana dan terseksalah diri ini... di dalam neraka menahan sakit yg tidak terperi... kerana engkarnya aku pada perintah illahi Rabbi... mampukah aku menahan diri?? dipukul, diseksa , perit sekali.. kerana salahku sendiri? Oh, kejamnya aku ini.. kerana menzalimi diri sendiri...."

(¯`•♥ Astaghfirullah,ampunilah dosa2 kami ya Allah..HambaMu ini sering mengingkari perintahmu..Hanya satu pinta kami ya Allah..Peliharalah diri kami ini dari melakukan maksiat kepadaMu..amin ya Rabb..

☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥