Wednesday, December 7, 2011


✿• بِســـمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ•✿

♥ஜ♥(¯`•.¸ღ IKHLAS DARI HATI ღ¸.•´¯)♥ஜ♥

☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥
Andai ada masanya aku MENULIS sesuatu yang tidak mengikut acuan Islam, TEGURLAH aku..NASIHATKANLAH AKU dengan HIKMAH, moga aku SEDAR akan kekurangan itu supaya IMAN ini tidak semakin NIPIS dan kerana kamu adalah saudaraku (seagama) dan padamulah aku meminta teguran yang IKHLAS itu..
☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥☆.¸¸.♥
•*´¨`*•.♥•*´¨`*•.♥•*´¨`*•.♥•*´¨`*•.♥•*´¨`*•.♥
"Ilmu itu adalah cahaya.Allah lontarkan ia ke dalam hati manusia, bertindak sebagai lampu suluh penerang kehidupan. Namun ada 'virus' yang boleh memadamkan cahaya ilmu tersebut. Itulah virus maksiat & dosa"
•*´¨`*•°˚˚ﷲ♥♥Ya Allah..
Titipkan ketenangan buat dia yang sedang keresahan..
Ya Allah,kembalikan keceriaan buat dia yang kedukaan..
Ya Allah,gantikan tangisan dia dengan senyuman..
Ya Allah,jika ini ujian maka berikan dia kekuatan..
Ketahuilah tiada yang lebih mengerti perasaanmu melainkan Allah.
Tiada yang lebih dekat kepadamu melainkan Allah.
Maka rintihlah segalanya dalam doa dan sujudmu kepadaNya°˚˚ﷲ♥♥❤
♥✿•*¨`*•.♥ •✿.¸.✿•´♥ .•*¨`*•✿ ♥✿•*¨`*•.♥ •✿.¸.✿•´♥ .•*¨`*•✿